منتدى أميرات ديزني
مرحبا بك فى منتدى أميرات ديزني . منتدانا الرائع يرحب بك. إن كنتى زائرة شرفينا بتسجيلك و إن كنتى عضوة فادخلى لرؤية جديد المنتدى ! .. يشرفنا انضمامك لنا

ملاحظة : هُناك الكثير جداً من الأقسام التي لاتظهر للزائرات
منتدى أميرات ديزني
مرحبا بك فى منتدى أميرات ديزني . منتدانا الرائع يرحب بك. إن كنتى زائرة شرفينا بتسجيلك و إن كنتى عضوة فادخلى لرؤية جديد المنتدى ! .. يشرفنا انضمامك لنا

ملاحظة : هُناك الكثير جداً من الأقسام التي لاتظهر للزائرات
منتدى أميرات ديزني
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أميرات ديزني

الرئيسيةبوابة الأميراتأحدث الصورالتسجيلدخول
أختر لغة المنتدى من هنا

انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حورية البحر Ariel
[ {~ اميره برونزيه ~} ]
[ {~ اميره  برونزيه ~} ]
حورية البحر Ariel

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : فرحانة
كيف تعرفت علينا : *. محركات البحث .*
مزاجي : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Fr7ana10
علم دولتك : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 110
صورة الأميرة المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 6610
صورة الشخصية المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Aiai10
*.هوايتي.* : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Swimmi10
لونك المفضل : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon1212

انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا   انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالخميس يناير 27, 2011 2:12 pm

محدش بيرد على مواضيعي لاني جاية جديدة محدش بيرد عليا علشان محدش يعرفني عيب عليكم انكم مابتردوش عليا وانا برد على مواضيعكم
عاشقه الاميرة سندريلا
[ {~ اميرة ذهبية ~} ]
[ {~ اميرة ذهبية ~} ]

انثى
مزاجي : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 111
علم دولتك : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 1410
صورة الأميرة المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 1111
صورة الشخصية المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Caouin11
*.هوايتي.* : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Riding10
لونك المفضل : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon1210

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا   انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالجمعة يناير 28, 2011 9:31 am

لاتظلمين الناااااس حتى انا ارد على مواضيعهم وهم لا لــيش
الجووااب عندهم
هدي حاالك وروقي كل شي يجي بس بصبر
OK
لا تزعلي من كلامي
http://samaalibda3.only-girls.net/
صدى الأحزان
اميره مشاركه
صدى الأحزان

انثى
مزاجي : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا A7obkm10
علم دولتك : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 1410
صورة الأميرة المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 4410
صورة الشخصية المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Caouin10
*.هوايتي.* : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Painti10
لونك المفضل : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon1214

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا   انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالجمعة يناير 28, 2011 10:11 am

لالالالالالا تزعلي امسحيها في وجيهي من اليوم ارد على مواضيعك انشاء الله بس اهم شئ لا تزعلي اوك
مصرية
[ {~ اميرة ذهبية ~} ]
[ {~ اميرة ذهبية ~} ]
مصرية

انثى
المزاج : زهقاااااااااااااااانة
كيف تعرفت علينا : *. صديقة .*
مزاجي : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Mazyon10
علم دولتك : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 110
صورة الأميرة المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 4410
صورة الشخصية المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Eaa_se10
*.هوايتي.* : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Painti10
لونك المفضل : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon1215

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا   انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالأحد فبراير 13, 2011 7:23 am

انا برد على مواضيعك يا قمر
حورية البحر Ariel
[ {~ اميره برونزيه ~} ]
[ {~ اميره  برونزيه ~} ]
حورية البحر Ariel

انثى
المزاج : فرحانة
مزاجي : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Fr7ana10
صورة الأميرة المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 6610
صورة الشخصية المفضلة : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Aiai10
*.هوايتي.* : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Swimmi10
لونك المفضل : : انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon1212

مُساهمةموضوع: رد: انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا   انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا Icon_minitimeالجمعة فبراير 18, 2011 7:54 am

ده كان الاول دلوقتي انتوا بتردوا وده كان زمان وشكرا على اهتمامكم ودلوقتي انا مش زعلانة خالص من اي حد وشكرا على ردودكم الجميلة اللي تجنن زي صحباتها

انا زعلانة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-